• Start
  • Regulamin
  • Kontakt

Regulamin

Tutaj znajdziesz wszystkie, kluczowe informacje dotyczące Konkursu!

Przeczytaj Regulamin, aby poznać formalne zasady uczestnictwa.

Regulamin II edycji Konkursu na najlepszą pracę magisterską na temat prawa innowacji finansowych (FinTech)

Art. I. Postanowienia ogólne

1. Organizatorem Konkursu na najlepszą pracę magisterską na temat prawa innowacji finansowych (FinTech), zwanego dalej Konkursem, są Stowarzyszenie Prawa Nowych Technologii (SPNT) wraz z wydawnictwem C.H.Beck oraz Fundacją FinTech Poland.

2. Celem Konkursu jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszej pracy magisterskiej z zakresu nauk prawnych, poświęconej tematyce prawa innowacji finansowych (FinTech). Rozumie się przez to prace magisterskie w zakresie regulacji prawnych dotyczących wykorzystania rozwiązań technologicznych (np. chmura obliczeniowa, sztuczna inteligencja) przez instytucje finansowe (m.in. banki, instytucje płatnicze, zakłady ubezpieczeń), w szczególności regulacji z zakresu prawa bankowego, prawa usług płatniczych oraz prawa ubezpieczeniowego.

3. Do Konkursu mogą być zgłaszane prace magisterskie, których obrona odbyła się w okresie od 16 lipca 2024 r. do 31 lipca 2025 r.

4. Konkurs odbywa się na zasadach określonych niniejszym Regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie internetowej: www.beck.pl oraz www.traple.pl.

5. Niniejszy Regulamin dotyczy II edycji Konkursu organizowanej w 2025 r.

6. Praca konkursowa oznacza pracę magisterską zgłoszoną do Konkursu.

 

Art. II. Warunki uczestnictwa

1. Konkurs skierowany jest do autorów prac magisterskich poświęconych zagadnieniom prawa innowacji finansowych (FinTech), posiadających status pracownika naukowego, absolwenta lub studenta szkoły wyższej lub innej placówki naukowej, działającej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Uczestnikami Konkursu nie mogą być osoby pozostające z Organizatorem w stosunku pracy lub współpracy w okresie od 1 lipca 2021 r. do momentu ogłoszenia wyników Konkursu.

3. Przystąpienie do Konkursu oznacza:

a)    akceptację przez zgłaszającego wszystkich warunków określonych w niniejszym Regulaminie,

b)    oświadczenie zgłaszającego, że jest autorem pracy i jej zgłoszenie do Konkursu nie narusza praw osób trzecich, w tym praw autorskich.

4. Z chwilą dokonania zgłoszenia Uczestnik udziela Organizatorowi oraz członkom Jury nieodpłatnej, niewyłącznej licencji uprawniającej do korzystania z pracy konkursowej w całości lub części, poprzez jej utrwalenie, wprowadzenie do pamięci komputera, w tym serwerów systemów informatycznych, zwielokrotnienie w formie druku oraz zapisu cyfrowego na dowolnym nośniku oraz użyczenie, w celu przeprowadzenia Konkursu, w tym dokonania oceny pracy konkursowej.

 

Art. III. Wymagania formalne

1. Dokumenty wymagane przy zgłoszeniu:

a)    prawidłowo wypełniony formularz zgłoszenia wraz z oświadczeniami (Załącznik nr 1),

b)    praca magisterska,

c)    co najmniej jedna recenzja pracy magisterskiej,

d)    zaświadczenie wydane przez władze uczelni, potwierdzające, że obrona pracy magisterskiej odbyła się w tej uczelni pomiędzy 16 lipca 2024 r. do 31 lipca 2025 r.,

e)    kopia tłumaczenia na język polski pracy magisterskiej lub recenzji wymienionych w art. III ust. 1 lit. c, jeśli została napisana w języku obcym.

2. Prawidłowo wypełniony formularz jest niezbędny do zakwalifikowania pracy do Konkursu.

3. Nieprawidłowo wypełniony formularz może zostać poprawiony i doręczony Organizatorowi do ostatniego dnia przyjmowania zgłoszeń, tj. do dnia 10 sierpnia 2025 r. O zachowaniu terminu decyduje data otrzymania prawidłowo wypełnionego formularza przez Organizatora.

 

Art. IV. Termin i miejsce zgłoszenia prac

1. Organizator przyjmuje zgłoszenia do dnia 10 sierpnia 2025 r. O zachowaniu terminu decyduje data otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Organizatora.

2. Kompletne zgłoszenie obejmuje przesłanie Organizatorowi na 2 adresy email: jan.byrski@traple.pl oraz paulina.nermer@traple.pl w wersji elektronicznej (plik w formacie PDF) wszystkich dokumentów wymienionych w art. III ust. 1 zgodnie z niniejszym Regulaminem. W tytule wiadomości należy umieścić informację „Konkurs na pracę”.

3. Termin, o którym mowa w art. IV ust. 1, jest ostateczny. Zgłoszenia dostarczone po terminie wskazanym w art. IV ust. 1 nie zostaną zakwalifikowane do Konkursu.

 

Art. V. Jury i nagroda

1. O przyznaniu nagrody decyduje Jury Konkursu, pod przewodnictwem dr. hab. Jana Byrskiego, prof. UEK.

2. W skład Jury wchodzą przedstawiciele Organizatora, tj. 6 kancelarii prawnych, zrzeszonych w Stowarzyszeniu Prawa Nowych Technologii, wydawnictwa C.H.Beck oraz Fundacji FinTech Poland.

2. Jury Konkursu dokonuje wybory zwycięzcy na podstawie oceny merytorycznej prac konkursowych.

3. Jurorzy nie oceniają prac, których są promotorami lub recenzentami.

4. Jury Konkursu dokonuje wyboru większością głosów, w obecności co najmniej 5 członków Jury.

5. Jury Konkursu może podjąć decyzję o nieprzyznaniu nagrody.

6. W przypadku otrzymania przez Organizatora, przewodniczącego lub któregokolwiek z członków Jury Konkursu informacji po lub przed przyznaniem nagrody, wskazanej w Regulaminie, iż w pracy konkursowej naruszono prawa autorskie osoby trzeciej lub w jakikolwiek inny sposób narusza ona prawo lub postanowienia niniejszego Regulaminu, Organizatorowi w wyniku decyzji Jury Konkursu przysługuje prawo do:

a)    wstrzymania się z przyznaniem lub wręczeniem nagrody do czasu wyjaśnienia wątpliwości,

b)    nieprzyznania nagrody w Konkursie,

c)    żądania zwrotu nagrody już przyznanej.

7. Decyzja Jury jest ostateczna.

 

Art. VI. Ogłoszenie wyników Konkursu

1. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone podczas IV Ogólnopolskiej Konferencji Prawa innowacji finansowych (FinTech), która odbędzie się we wrześniu 2025 r. w Warszawie.

2. Informacja o Zwycięzcy Konkursu zostanie podana do wiadomości publicznej na stronie internetowej Organizatora, tj. www.traple.pl lub www.beck.pl.

3. Zwycięzca otrzyma indywidualne powiadomienie o rozstrzygnięciu Konkursu oraz o terminie i miejscu uroczystego zakończenia Konkursu.

 

Art. VII. Nagroda

1. Nagrodami za zwycięstwo w Konkursie są:

a) odpłatny, 2-miesieczny staż w kancelarii-partnerze Konkursu,

b) nagrody książkowe ufundowane przez wydawnictwo C.H.Beck,

c) publikacja artykułu naukowego opartego na pracy magisterskiego w dodatku specjalnym do „Monitora Prawniczego” – Prawo innowacji finansowych (FinTech) 2026.

2. Zwycięzca jest zobowiązany, w terminie 7 dni od daty otrzymania indywidualnego powiadomienia o rozstrzygnięciu Konkursu, przekazać Organizatorowi wymagane dane w celu wydania nagrody.

3. Zwycięzcy nie przysługuje prawo do przeniesienia prawa do nagrody na osoby trzecie.

 

Art. VIII. Przetwarzanie danych osobowych

1. Przystąpienie do udziału w Konkursie jest związane z przetwarzaniem danych osobowych.

2. Przetwarzanie danych osobowych Uczestnika będzie odbywało się w oparciu o przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako „RODO”).

3. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.

4. Dane osobowe Uczestników są przetwarzane na potrzeby udziału w Konkursie.

5. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Uczestników zostały zamieszczone w formularzu zgłoszeniowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu.

 

Art. IX. Postanowienia końcowe

1. Uczestnik dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych oraz zgodę na podanie do publicznej wiadomości imienia i nazwiska – wyłącznie na potrzeby Konkursu, wypełniając oświadczenia zawarte w formularzu zgłoszeniowym.

2. W przypadku naruszenia przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu Organizator może wykluczyć go z udziału w Konkursie.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia Konkursu.

4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, pod warunkiem że taka zmiana nie naruszy praw nabytych Uczestników Konkursu. O wszelkich zmianach Organizator będzie informować na stronie internetowej www.traple.pl.

 


Załącznik nr 1: Formularz Zgłoszenia 

Pobierz formularz zgłoszenia

Informacje prawne

Niniejszy serwis internetowy jest częścią Strony Kancelarii TKP.

Polityka prywatności

Regulamin serwisu

Polityka cookies

Korzystamy z ciasteczek
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia jej prawidłowego działania, analizy ruchu oraz dostosowania treści do Twoich potrzeb. Korzystając z niej, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z [url=https://www.traple.pl/polityka-prywatnosci/]Polityką prywatności[/url]. Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki.

Niezbędne ciasteczka są konieczne do funkcjonowania strony i nie można ich wyłączyć w naszych systemach. Zazwyczaj są one ustawiane w odpowiedzi na Twoje działania, które sprowadzają się do próśb o usługi takie jak ustawianie preferencji prywatności, logowanie lub wypełnianie formularzy. Możesz ustawić w swojej przeglądarce blokadę lub ostrzeżenia o tych ciasteczkach, natomiast niektóre elementy strony nie będą wtedy działać. Te ciasteczka nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.


Ciasteczka funkcjonalne pozwalają naszej stronie zapewniać zwiększoną funkcjonalność i personalizację. Mogą być ustawione przez nas lub zewnętrznych dostawców, których usługi zostały dodane do naszych stron. Jeśli nie zgodzisz się na użycie tych ciasteczek, to niektóre lub wszystkie te usługi mogą działać nieprawidłowo.


Ciasteczka targetujące mogą być ustawione na naszej stronie przez naszych partnerów reklamowych. Mogą zostać wykorzystane przez te firmy, aby zbudować profil Twoich zainteresowań i pokazywać Ci bardziej dopasowane reklamy na innych stronach. Te ciasteczka nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale opierają się na unikalnej identyfikacji Twojej przeglądarki i urządzenia. Jeśli nie zgodzisz się na użycie tych ciasteczek zobaczysz mniej dopasowane reklamy.


Ciasteczka wydajnościowe pozwalają nam zliczać odwiedziny i źródła ruchu na stronie, dzięki czemu możemy mierzyć i ulepszać działanie naszej platformy. W ten sposób możemy określić, które strony są najbardziej lub najmniej popularne i zaobserwować jak użytkownicy poruszają się po platformie. Zebrane informacje są przechowywane zbiorczo, a zatem anonimowe. Jeśli nie zgodzisz się na użycie tych ciasteczek, nie będziemy wiedzieć kiedy odwiedzasz naszą platformę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności.


Ciasteczka nieskategoryzowane to ciasteczka, które nie zostały przypisane do żadnej kategorii ze względu na typ lub przeznaczenie.